revolusi akhirnya terlerai........





















huhuhu aku kini 22 tahun ya allah sunguh cepat putaram masa ini.... di harap ia nya dapat menjadikan aku insan yang berjaya satu hari nanti...... 25 march itulah dia...huhuhuhu

kegembiran aku disambut dengan sebiji kek dari temam temam ...sungguh menyentuh perasaan ....... harapan ku hanya ingin aku dan teman teman ku berjaya dalam semua aspek kehidupan...menjadi pewaris negara cemerlang gemilang dan terbilang.

biarpun kini ku rasa umur kini menjadi semakin bertambah aku redha... kerna menjadikan aku manusia dewasa yang semakin matang. diharapkan ianya bukan bebanan tapi sebagai satu cabaran bagi kehidupan ku......

mohd shahrir bin mohd arshad
22 tahun..... pada 25 mac....






sampai sini sahaja catatan buat kali ini......
salam sayang dari
shahsutramaya...........

Comments

  1. shah happy belated bufday ;D erm 22... x tue tp da berumo~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts