huhuh NAK BALIK RAYA( ala bukan jauh pun KEPONG ja )

19 september hhuhuhu

pagi bangun cam biasa kemas kemas la bilik nie jap malas nak kemas afta raya huhuhuh,,, yang ade kat umah aku ngan am ja amy  n g dah balik awal da...G siap wat check list swuh wat nie tu bfre seblum balik yela seminngu kot cuti takot la papahal nati hee......

aku bertolak afta sembahyang JUMAAT,,, naik bas la tak de orang nak hantar huhuh sebab masing masing dah balik...sebelum balik text NICO ckp nak balik dulu yea...huhuh dia lah sahabat baik ku.....then tunggu la h bas kat area umah nie...

naek bus sampai ja seksyen 2 hah amek pjg kot barisan nak beratur wpun bgitu aku dapat gak duduk.....
huhuh
agak ngantuk juga dalam bus tapi nak wat cm ne...naseb baek ade gak handset leh dgr lagu......

sampi ja pasar seni ...aku terus transfer wuit adek ku...ayah bg dah wuit raya heee...RAHSIA.....
then terus naik bus g jinjang plak...

sampai umah dgn hujan nye naseb baek laptop tak basah tidak mapoh...

heheh tgk kat umah mak tgh wat kereperk siput nyum nyum, sedap tapi mak swuh pg kedai jap beli brg nak masak for berbuka....

hahhaah beli ikan kembung sayur sawi then mak wat sambal belacan sikit  my sis n bro bukak kat luar sebab gi shopping hurmmmm tak aja pun ..
tapi aku dah beli dah semua tu....
then afta buka ja terus TIDOR..........

Comments

Popular Posts