23 tahun.aku kini dan selamanya..................

23 tahun.aku kini dan selamanya..................
M : Mensyukuri nikmat yang allah kurnia kan kepada ku



O : orang orang yan senantisa bersama ku tika susah tika senang... EMAK, AYAH , KELUARGA,    SAhABT


H ; hadiah ini juga hadiah kalian , kita konsikan bersma...


D : dan aku juga mahukan kebahagian






S : seperti kamu dan dia........


H : hanya CINTA ku berikan untuk semua....


A : amanat ini amanat kita bersama


H : harapan ini juga KEkal bersama


R : Roda kehidupan penuh rencana


I : inilah bukti kau aku dan kita.........


R : REStu mu aku perlukan..................






aku kini 23 tahun ................... masih lagi berjalan , mencari tapi aku tahu apa yang ku ingin.






KALIAn sahabat ku semua TERIMA KASIH aku ucapakan senantiasa hadir ................. panas terik hujanbadai...gerak gempur sahabt setia...............






buat PENDIDIK yang banyak berjasa HARAPAN mu aku kotai...........terima kasih kerna masih disini .............






BUAT ibu ayah dan keluarga.aku sayang kalian...................






AKU DAN 23 tahun kehidupan ku..........
shahrirarshad

Comments

Popular Posts