.............DIA..............

....... xsangka pulak DIA sanggup guna nama saya utk menipu org ....tup tup saya yang di persalahi........

...... x sangka pulak DIA yg selama ini saya harapkan , tiba tiba hurm BERUBAH........

...... x sangka jugak DIA yg garang di luar rupanya baik hati....... (dont jugde a book by it's cover)

...... xsangka jugak apa yg DIA idamkan , akhir nya tak dapat..........

.......x sangka apa yg berlaku masa cuti menyebabkan DIA dah lain????..................


apa yang boleh SAYA lakukan hanya memohon pada DIA moga tabahkan hati SAYA untuk menempuh dugaaan DIA selama masih degupan jantung ini tidak terhenti.....

DIA : mungkin merujuk pada kmu, saya , atau sekumpulan..dan juga DIA????
salam shahsutramaya...........

Comments

  1. Oh! Sahabar lamaku - Shah,

    Tak lama tak mendengar berita daripada anda. Setelah sekian lama kita telah berpisah dari zaman persekolahan dan masing-masing ke jalan persendirian. Walaupun kita jauh berpisah, ingatan zaman persekolahan ini adalah yang teramat indah. Tidak lupa juga mereka-mereka yang tercicir.

    Daripada,
    DANIEL LIM
    http://talesofthelittlegreyrabbit.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts