sudah JATUH di timpa tangga TRIBUTE to IZDIYAD LOCK MAN

huhuh kisah tragik sikit dak kelas nie ..afta habes claa kkat menara , balik sesama la me naik kereta dia naik moto tapi jalan sekali la..siap hon hon n kononnya nak ngorat artis dalam kete yg GUA naik hahaha tapi time samapi selekoh kat BUS.FAC die terus kami pusing kekanan nak ke MAMAk sebab lapo nao.... dah samapi di mamak belum sempat order dapat sms dr radiah cakap x perasaan ke ade xcdent tapi aku rasa yad.. tergamam jap try cal YAD x dapat then call AMIR yup die cakap yad xcdent kami pon berlari lari anak menuju ke keta nak kesana ke PK uitm..yupp mmg tgn sudah patah !!! MOTO nya teruk. so malam tu e kene g HOSPITAL klang me as friends tolong temankan die naik ambulan ke sana .. BERDERAU darah naik ambulan sebab la ju nao... aku pon tetibe mem bayangkan scene dalam khurafat jhahahah time keta mayat bawa jenazah ayooo seram nya... dah samapi hOspital.. turun la terus masuk kecemasan , kat situ tambah  lagi trauma aku semua dalam bilik tu ramai yg xcident haaaaaaaaaaaaa berdarah sini sana aku mcm naik pitam dah !!!! tpi nak di pendekan cite die di tahan wad la tgn nye nak dio simen dan MALAM tu aku tido WAD ahahahhaahha... moment moment paling indah la kan YAD dr situ i kenal u more n u pon mungkin shah MORE n more . yad for u T8 cre tau =))

xpaham aku sesakit pon ade mase n hati lagi nak tgkap gambar ..well itu lah artis kan ahahahahahah walau mcm ne pon pose tetap POSE lalalalalalala....

Comments

Popular Posts