BREAKFAST@SURIA .... BERSAMA 1 JUTA PENDENGAR..

BREAKFAST@SURIA
BERSAMA KERINTING 3
HALIM OTHMAN , SHIERA DAN ZIZI


Wahhhh tak tahu nak cakap apa, tapi memang terasa bangga yang amat sangat sebab iolssmerupakan salah seorang dar krew terbabit, alhamdulilah masa intern kat sini masa tue lah sesi penilaian untuk semua stesen radio berlangsung cari rating la dalam bahasa mudah nya,. DAlam tempoh masa 2 minggu sesi rating itu memamng push to hard la bersamaproducer and team yang lain untuk cari topik tiap tipa pagi dan pemilihan selebriti yang rasanya mampu lagi bagii upp segmen di pagi hari tersebut !!!



so dalam masa rating tersebut banyak la selebriti yang hadir , DATO SITI , DATO MNASIR , dan AMY SEARCH mungkin itu jaga salah satu faktor , tapi iolss percaya kehebatan team breakfast terletak pada semua orang depan dan belakang tabir.. tak lupa pada TEAM SURIA FM  dan SEMUA PEMINAT KERINTING 3 KHUSUSNYA!!!! huhuhuh =))



abg halim , kak sheera dan Zizi serta my HERO Abg Wan  thanks so much bagi peluang into ur TEAm dan mmg so proud working with u guys !! ade masa naik turun kita lalui bersam Tq !!!

So skunk nie mmg banyak la paper cover untuk segmen BREAKFAST@Suria iolss terkena jugak tempias nyee!! hahahahahahah...


ehsan dari kosmo 05.11 :
"Memperlihatkan kepada persembahan segmen-segmen yang ke udara, segmen Breakfast@Suria yang dihoskan oleh Halim, Shiera dan Zizi telah meningkat bukan sahaja dari segi jumlah pendengar malah meningkat dari segi jumlah masa mendengar. Pendengar segmen Breakfast@Suria telah meningkat sebanyak 281,000 menjadikan pendengarnya kini seramai satu juta orang dan masa mendengar pula telah meningkat dari 3 jam 15 minit kepada 3 jam 23 minit." Terima kasih semua . (admin) - Suria FM -

SO mmg xde pengalaman macam nie nak kutip tepi tepi jalan xde ye !! ko nak cari kat kedai beli pon xde .... so INTERN kat SURIA nie mmg best hahahaha.. HALIM pernah cakap saye : intern MALAYSIA PALING POPULAR saya x cakap HALIM yang cakap !!! hahahaha..



ok lah lastly mula mula tq so muxh for SURIA FM bg peluang intern kat sini ABG WAN  khusunya sebab layan kerenah adik adik nie, KAK ZAFF yg ajar wat carta !! TEAM kerinting 3 abg halim , kak shera n ZIZI ... TQ so much !! lalalala


salam sutramaya!!

Suria FM
Lembah Klang - 105.3fmIpoh - 96.0fmKuantan - 96.1fm
Seremban - 107.0fmTaiping - 91.7fmKuala Terengganu - 102.4fm
Melaka & Johor Utara - 88.5fmPerlis, Kedah & P.Pinang - 106.9fmKota Bharu - 106.1fm
Johor Bahru - 101.4fmKota Kinabalu - 105.9fmsuriafm.com.my

Comments

Popular Posts